Testing


Disclaimer

muuuuuuuuuahhhhhhhhh-1
Hell-ooh Me NanemFiee ;D

Terima segalanya dengan senyuman :D



Sunday | 12:35 PM | 0 ♥
Hi dan Assalamualaikum ~

Hemmmmm , kadang-kadang kita kena mengalah jugak kan dalam hubungan ni . Tak apa lah , kalau dah rasa sayang perlulah berkorban sikit kan untuk dia . Tapi sikit jelah , lebih-lebih tak boleh bahaya tau . Ghee . Kalau benda dah nak jadi , kita tak boleh nak salah kan dia jugak . Mana tahu , ni semua datangnya daripada kita . 
Mengalah tu penting . Kalau dua-dua kepala Batu dan tak ada sorang pon yang nak berlembut , musnah lah hubungan kita  . Mungkin bagi dia , kita salah tapi tak apa . Kalau kita salah nanti dia mesti tegur kita apa yang kurang . Dari situ kita boleh memperbaiki apa yang kurang tu . Hihi . Tapi yang penting kita mesti kena Percaya pasangan kita . Kalau tak ada perasaan percaya dengan pasangan kita , macam mana hubungan nak kekal lama kan .. Setiap pasangan Perlu percaya dan kenal pasangan mereka sendiri . :'D

Tapi yang penting , kita tetap SAYANG MUHAMMAD MIFDZAL DANEAL BIN JAMA'AN 


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee